...brun o trött...


Har varit och solat.. Måste ju jobba upp brännan lite tills man kommer ner till Turkiet. Orkar inte åka ner och sedan vara  solen en dag för att se ut som en kräfta.. :D 
Längtar som fasiken ska ni veta.. Nu är det bara en vecka kvar innan vi åker och om jag kunde skulle jag spola fram klockan.. Nu har vi ju dock midsommar kvar att fira så förhoppningsvis går det fort. Men det är ju inte superkul att ha semester ensam har jag märkt. Man kan ju inte roa sig med andra så mkt.. ^^ 

Men idag skulle jag behöva få hit dendär byrån som står hemma hos pappa. Ska åka dit och kolla om man kan plocka isär den för den kommer inte gå in i sovrummet såvida den inte är i bitar.. :P 

Dock så börjar vi med en dusch tror jag bestämt.. ^^ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback