...dags att avrunda...

Jösses vad sliten jag är just nu.. Känner mig helt överkörd. Dock så är jag inte på sovhumör och jag hatar när jag känner såhär. 
Huvudet värket och både kropp och ögon är trötta.. Men som sagt, inte alls på sovhumör. Skulle behöva ta en dusch osv men jag orkar inte. Ska nog ta och tvinga mig i säng tror jag.. Kanske till en film eller så.. ^^ 
Imorgon ska jag ordna lite i lägenheten, behöver få hit en byrå som står hemma hos pappa. Kommer dock behöva ta den i delar så det lär väl ta sin lilla tid.. 

Kvällen har spenderats med Emma, det var meningen att jag skulle ha solat men vi åkte hem till henne och kollade på Get the gringo (med Mel Gibson, mkt bra film) istället.. Sedan när jag kom hem fick jag ett ryck att börja måla insidan på mitt ena köksskåp. Vilket blev förjävligt. Så nu hoppas jag bara att en andra strykning kan snygga till det lite iaf.. :) 

Nu ska jag ta och bädda ner mig, mot min vilja.. :O 
Sov gott sötisar... 

Sliten tjej.... 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback