...hej finingar...

Äntligen måste jag säga! ÄNTLIGEN har jag semester!! Fy fasiken vad skönt!! 4 veckor av absolut inga måsten. 

Jag fick dessutom kompa hem redan vid 23.30 idag. Så värt det måste jag säga.. Så när jag kom hem började jag sortera lite kläder och nu sitter jag och latar mig i soffan. Borde sova men är inte riktigt trött ännu. Funderar på om man ska dygna och hålla sig vaken så man kan ställa om dygnet rätt nu när man ska vara ledig så länge... 

Iallafall. På onsdag om en vecka åker jag och Jenny till Alanya. Jävlar vad jag längtar! Var där förra året och det var hur kul som helst. Sola och slappa på dagarna, gå ut och äta på ngn restaurang på kvällarna för att sedan gå tillbaka till hotellet och snygga till oss för utgång på kvällarna... Bättre kan det ju inte bli! 
Har redan börjat shoppa massor av grejer som jag ska ha med mig men nu får det vara nog..
Idag köpte jag dessa fantastiskt fina shorts för bara 99kr på Lindex. Det är ju alltid bra att ha shorts och jag gillade både längden och färgerna. Himla somriga faktiskt.. 



Köpte även en fin festblus samt 2 par örhängen på rean på Glitter... 
Nu blir det som sagt att ligga lågt med inköpen en stund.. Kan ju inte ha hur mkt grejer som helst med mig ;) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback