...lördagen...

Började sååååå jävla tråkigt!! Jag tvättade i stort sett hela dagen och vid 18 hade jag fått nog.. Jag smsade Emma och sa att vi måste göra något.. NU! 
 
Sagt och gjort så fick vi en impuls att åka upp till Grönan.. Vi var där vid 20 och knallade lite.. Hade bestämt oss för att spela om lite choklad och tro på fan att vi vann! Helt otroligt! 2kg center och 2 kg marabou! Underbart. haha.. Det gick ju även åt några hundra bör kanske tilläggas också.. :D 

Well vi var väl där i kanske 1-1.5h innan vi åkte hemåt.. På hemvägen inser vi att vi inte bara kan åka hem o lägga oss så vi bestämmer oss för att gå ut.. Och faktiskt blev det en kanonlyckad utekväll! 
När vi landade hemma så var det ju bara att hiva fram alkoholen och köra.. Jag mådde i stort sett illa konstant men det la sig efter 2h typ.. 
 
Vid 23.30 knallade vi ner till CP där vi var i någon timma innan vi tillslut hamnade på Sailors..Mycket kul måste jag säga och det slutade väl med att vi var 6 pers som stod och röjde loss på "dansgolvet".. Och tydligen körde någon form av.... riverdance....... Mmmm ni läste rätt.. HA! 
 
Flottiga pics...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback