...lugnt värre...

Dagen har varit lugn.. Sov konstigt nog i 14 (!!) h.. Fattar inte hur jag lyckades! Somnade vid 00 och vaknade 14.. haha.. Men men, klev upp och gjorde mig iordning för att åka och kolla lite i Moraberg.. Kom hem med en ny bäddmadrass. Sover inge bra i sängen då den är alldeles för hård så jag tänkte att det kan vara bra med en ny lite tjockare bäddmadrass.. Provlåg nu när jag kom hem och det känns genast mkt bättre.. :) 

Sedan åkte jag ut till familjen och har spenderat kvällen där. Det blev grillad kyckling med bulgursallad till middag. Blev mätt efter typ 3 tuggor men tvingade i mig lite mer. Vill ju inte tyna bort helt och hållet. Måste ju äta trotsallt. 
sedan blev jag sugen på jorgubbar med glass så jag åkte ner till Ica och köpte. Kom visst med ett paket grädde också så efterrätten blev helt stört god! :D 

Suttit och pratat lite med mamma på verandan fram till 22 innan jag insåg vad klockan var och att det är dags att dra sig hemåt.. Ska tvätta kl 7.30 imorgonbitti så måste komma i säng i skaplig tid.. :) 

Om ni missat det är det ju faktiskt midsommar imorgon! Vi får se om det blir några fina midsommarbilder. :)) 
Nu när jag säger det måste jag även komma ihåg att ladda kameran ^^ 

Ha en underbar midsommar alla gullungar! :) 
puss!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback