...mat...

Ja man måste ju äta också säger dom.. Jag hade tänkt att köra på min köttfärs med stora vita bönor i men när jag såg vad mamma kokat ihop kunde jag inte motstå.. 
Hon hade gjort en blandning av scampi, räkor, broccoli, bambuskott, kokosmjölk och curry.. Med lite annat smått och gott i också. Mycket gott måste jag säga och inte alls speciellt mkt kalorier då jag höll mig borta från riset.. :D 

Nu ska jag mysa här en liten stund till innan jag ska åka hemåt för att lägga mig i solariet. Måste ju vänja upp kroppen vid lite sol så jag inte kommer ner till turkiet och blir en kräfta det första jag blir.. :) 
Sedan ska jag även hinna med en långpromenad innan det är dags för att ha en liten spa-kväll hemma tror jag bestämt.. :)
Första dagen på semestern börjar så jävla bra! :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback