...midsommar...



Jag har ju lovat att blogga om min midsommar och hur jag och Emma var och pallade blommor till våra kransar.. Dock så känns det lite avlägset just nu med tanke på att hela helgen har hunnit passera.. Men iallafall, kl 6 på morgonen hämtade jag upp Emma för att jaga blommor. Jag hade ju dock tänkt till lite och tagit på mig gråa lite diskreta kläder medans Emma hade ett neonrosa linne och ett par kornblå byxor på sig. Diskret värre. Men men.. Kransarna blev kanonfina tillslut och en sliten Therese åkte hem för att göra sig iordning för allt firande.. :) 

Jag var nykter under hela midsommar faktiskt.. Hade tillochmed lovat att köra min familj till och från firandet bara för att jag inte skulle nalla på alkoholen.. Haha.. Vid 21 åkte jag därifrån för att åka hem och äta jordgubbar med glass och kolla på film.. När klockan slog 1.30 ringde dom och ville komma hem så då var det bara att fara dit för att hämta hem dom små liven.. 
Om ni frågar mig var det en bra midsommar för min del och jag kände alls att jag ville dricka.. :) 

Lördagen däremot....... En annan story..... :)) 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback