...myser!...

Funderar på om jag ska göra om layouten igen.. Har ju ändå inget bättre för mig och är sugen på en ny header..
Ska väl även passa på att uppdatera lite om hur det går med träningen osv. Ligger på is igen såklart. Haha provade min bikini för någon vecka sedan och insåg att den inte ser ut iår som den gjorde förra året. I lite halvpanikstadie bestämde jag mig för att dieta lite tills det är dags att åka.. Det gick ju sådär med tanke på att när jag kom hem till Emma i lördags åkte tequilaflaskan fram och efter några timmar låg både hon och jag på min vardagsrumsmatta och sov.. haha! Söndagen innebar såklart även att jag skulle jobba, bakis! Dock så hann jag med att gå bort till henne och trycka en pizza så jag hann bli människa igen..
Nu är jag dock tillbaka på min bana och tänkte hålla den stadigt tills det är dags att åka nästa onsdag. Just nu äter jag Xtravaganzas soppor till frukost och middag och försöker att äta nånting nyttigt under dagen. Har insett att jag inte enbart klarar mig på soppor. Behöver någonting att tugga på under dagen.
Idag käkade jag på jobbet innan jag åkte därifrån.. Vilket blev kyckling med tomatsås och lite bulgur. Tanken är att jag ska ägna semestern åt att komma igång ordentligt med träning och allt. Vi får väl se hur det går med det.. ;)
Just nu är jag hunrgig som fan, funderar på att ta en soppa innan det är sovdags. De innehåller ju trotsallt bara 180 kalorier... :))
Alanya here we come!
Funderar på om jag ska göra om layouten igen.. Har ju ändå inget bättre för mig och är sugen på en ny header..
Ska väl även passa på att uppdatera lite om hur det går med träningen osv. Ligger på is igen såklart. Haha provade min bikini för någon vecka sedan och insåg att den inte ser ut iår som den gjorde förra året. I lite halvpanikstadie bestämde jag mig för att dieta lite tills det är dags att åka.. Det gick ju sådär med tanke på att när jag kom hem till Emma i lördags åkte tequilaflaskan fram och efter några timmar låg både hon och jag på min vardagsrumsmatta och sov.. haha! Söndagen innebar såklart även att jag skulle jobba, bakis! Dock så hann jag med att gå bort till henne och trycka en pizza så jag hann bli människa igen..
Nu är jag dock tillbaka på min bana och tänkte hålla den stadigt tills det är dags att åka nästa onsdag. Just nu äter jag Xtravaganzas soppor till frukost och middag och försöker att äta nånting nyttigt under dagen. Har insett att jag inte enbart klarar mig på soppor. Behöver någonting att tugga på under dagen.
Idag käkade jag på jobbet innan jag åkte därifrån.. Vilket blev kyckling med tomatsås och lite bulgur. Tanken är att jag ska ägna semestern åt att komma igång ordentligt med träning och allt. Vi får väl se hur det går med det.. ;)
Just nu är jag hunrgig som fan, funderar på att ta en soppa innan det är sovdags. De innehåller ju trotsallt bara 180 kalorier... :))
Alanya here we come! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback