...packning...

Jag har börjat småpacka lite i huvudet.. Skjutsen till Arlanda går 04 imorgonnatt så jag har i stort sett hela dagen på mig imorgon att förbereda allting. Dock så vill jag veta att jag verkligen får med mig allting så jag har börjat skriva upp det viktigaste som man kan behöva.. Börjar dessutom bli lite pirrig och få sådär härlig känsla i kroppen.. Det är ju SNAART som vi är påväg... 
 
Planet lyfter 07 och vi landar i Antalya vid 12.. Sedan är det en 2.5h bussfärd ungefär innan man är framme i Alanya. Dessutom mitt på dagen! Låt oss bara hoppas att ACn fungerar.. Haha.. så vi bör vara i Alanya vid 16 enligt mina kalkyleringar.. Det ger oss perfekt med tid för att vila en stund innan vi kanske går ut och käkar lite för att sedan gå ner på stan o kolla in läget på uteställena kanske.. ? 
 
Var ju där förra året och hade galet kul.. Nu hoppas jag på att få ungefär 100 ggr roligare.. :)) 
Min diet har för övrigt gått åt helvete.. Har idag smällt i mig frukost, thaimat (kyckling med cashewnötter), en chokladboll, en glass och en taco.. haha! Nu är jag återigen sådär äckligt mätt.. Varför ska man envisas?! :( 
 
Nu är det dags att slappa lite till innan jag ska försöka sova.. Går inte det så får jag vara vaken hela natten och satsa på att somna imorgonkväll istället.. toodiloo..
 
Kort som jag tog förra året.. En kille tog med mig på en liten vespa långt upp i bergen för att visa mig denna utsikt.. Kleopatrastranden vid soluppgång. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback