...sista rycket...

Ja nu kör vi sista rycket innan det är dags för turkiet.. Lyckades somna mellan 22,30-00,30 men sedan vaknade jag av att duschen stod och droppade.. Ni vet när man precis är påväg att vakna och vet inte riktigt vad det var som väckte en.. så hade jag fast jag låg och undrade länge vad det var som väckte mig.. Lät som om någon hade kastat sten på mitt fönster.. 
Första tanken var om det var Emma eller Jenny och att någon av dom låst sig ute eller inte kunde ta sig hem.. Sen insåg jag att det var duschen och blev skitlack med tanke på att jag inte kunde somna om.. :/ 
 
Så nu har jag varit vaken ett tag, packat det sista och sitte roch väntar på att göra mig iordning.. Skjutsen kommer om 1.5h och jag vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med.. Det känns som att klockan står stilla.. 
 
Har till och med hunnit göra mig en stooooor frukost beståendes av bacon, kokta ägg och knäckebröd med kalkon och philadephiaost.. 
Vet inte om vi får mat på planet eller inte så det gäller ju att ladda upp. Vi är ju inte i Alanya förrän 16 imorgon så jag hoppas att vi hinner äta något innan dess iaf.. :) 
 
Ha det bra nu sötisar.. Hörs i värmen! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback