...snabbt inlägg...

Idag vaknade jag vid 11... Tog mig ner på stan för en sista lunch med Emma innan jag och Jenny åker.. Gick en runda på stan och köpte det absolut sista som behövs inför resan.. Åkte och solade och fick en galen idé om att jag ville bleka lite mer slingor i håret.. Köpte färg och åkte ut till Nykvarn, bad mamma hjälpa mig och 1.5h senare så var håret en hel del ljusare.. 
Mamma skjutsade hem mig eftersom jag ställer bilen där ute så slipper jag betala avigft under hela veckan. På hemvägen stannade vi på Max och käkade varsin hamburgare.. ;) 
 
Nu har jag packat väskan (förutom det jag behöver imorgonbitti), diskat upp all disk, tömt kylen på sånt som kan bli dåligt och nu ska jag ta och hoppa in i en dusch för att sedan måla naglarna innan det är dags att krypa ner i sängen och hoppas på lite sömn fram till 03.. :o 
 
Jennys pappa hämtar mig vid 4 så gäller att vara klar då. Och helst druckit en kopp kaffe eller nått så man kan va på lite bra humör.. haha.. :)) 
 
Nu åker vi snart!! Weeee! 
 
Ha en underbar vecka alla sötnosar! Får se om jag bloggar något därnere.. Något inlägg ska man väl hinna med.. Maaah.. :)) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback