...promenad, dusch och packning...

Det blev en liten promenad ändå.. Rättare sagt runt 3km powerwalk. Kändes skönt att få komma ut och röra lite på sig även om det inte var någon längre sträcka. Nu har jag ätit en liten lunch beståendes av tomat/tonfiskröra med pasta. 
Kom även att tänka på att det kanske är en bra idé att börja packa ihop lite av det som jag behöver ha tills imorgon. Eftersom jag ska jobba inatt så kan det ju vara bra att använda morgondagen till att sova så mkt som möjligt istället för att stressa upp för att hinna packa. 
Tiden är redan knapp imorgon som det är. Emma slutar 16.30 och båten går 18. Så vi ska alltså ta oss upp till Sthlm i rusningstrafik på 1.5h. Sedan ska vi ju hinna hämta ut biljetterna och kliva på också.. Streeess!
Det ska nog gå bra.. :) 
Så nu är det dags för en dusch innan jag ska börja packa ihop lite grejer.. ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback