...sjuk? inte sjuk?...

Helgen har varit lugn för min del.. Jobbade halva passet i lördags innan jag insåg att jag inte alls mådde bra.. Hade yrsel, kallsvettades till och från och kände mig allmänt nere. Vid 00 bestämde jag mig för att jag måste hem o vila.. Bilfärden hem var dock inte att leka med. Egentligen ska man ju inte köra när man mår så men ibland så måste man.
Under söndagen mådde jag genast mycket bättre. Jag tog ett par alvedon och några mirakelpiller när jag kom hem på lördagnatten så jag lyckades på något sätt trycka undan febern/förkylningen som var påväg. 
Jag ringde iallafall Jenny på söndagen och mötte upp henne.. Hela dagen avslutades med våfflor hemma hos Emma innan det blev Hunger Games på bio med mina 2 favoritdamer. Mycket bra film om jag får säga det själv.. :) 
Igår var jag ruggigt uttråkad och eftersom Emma skulle ha hem sin familj på fika/middag så kunde hon inte leka. Vilket ledde till att jag bara tog det lugnt tills jag fick ett meddelande på facebook vid 20tiden.. Där min underbara vän säger att hon har tråkigt och behöver chips, dipp, film och MIG! :D 
Som de tjockisar vi är åkte vi o handla på oss alldeles för många kalorier och sedan hem till henne för att kolla på Year One.
Idag ska jag återigen umgås med Emma. Vi kör en 3dagars tydligen. Men idag ägnar vi oss åt lite shopping och mys.. Jag behöver ha en ny vårjacka så håll nu tummarna att jag hittar! :)
Bilder från kryssningen som vi var på i torsdags håller jag fortfarande på och funderar på om jag ska lägga upp eller inte.. Det är ju inte från min bästa sida om vi säger så :D
Nåja.. Dags att röra på sig.. ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback