...hungrig natt...

Jag vet inte riktigt hur min dygnsrytm ser ut för tillfället. Förra veckan hade jag utbildning med nya elever som skulle lära sig deala poker. Detta innebar att jag var tvungen att gå upp kl 6 på morgonen för att hinna ta mig in till jobbet till 9 då vi började. Såklart så blev det även så att när jag kom hem på kvällarna slocknade jag som en klubbad säl innan klockan ens hunnit slå 22. 
Så nu när jag ska ställa om till natt går det sådär mindre bra. Har somnat i sängen vid 21 och vaknat runt 03.. Har sysselsatt mig med diverse serier för att sedan somna om vid 8 och sova till 14. Jättebra om jag får säga det själv. Not. 
Iallafall så vaknade jag vid 3 inatt och kunde inte somna om. Blev grymt hungrig och funderade på vad jag skulle göra för att mätta hungern. Då insåg jag att jag har dessa Hot and Cold Moccashakes från Nutrilett som jag inte provat på ännu. Sagt och gjort blev det en sån samtidigt som jag sitter och kollar på Biggest Loser Australia för att få lite motivation så att jag inte börjar sidetracka och gå på godsakerna i kylen som inte är nyttiga för en. 
Måste säga att den smakade bättre än vad jag förväntat mig, lite choklad och lite kaffesmak. Men samtidigt så känner man av att den har dendär klassiska "pulvershakesmaken" vilket är himla tråkigt. 
Inte mättade den speciellt bra heller med tanke på att jag nu en timma senare återigen är lika hungrig. Men det är bara att härda ut och bita ihop. Måste lyckas krympa magsäcken lite så mina portioner inte blir så stora. Det är skitjobbigt de första dagarna men det är så värt det. 

Till middag (vid 21 igår) blev det faktiskt lite pasta med köttbullar. Kände att jag var tvungen att få i mig någon form av kolhydrater då jag varit och målat min lägenhet och kände mig helt tom på energi. 

Nu blir det ett avsnitt till av Biggest Loser innan jag ska försöka sova. Tro det eller ej så ger faktiskt dedär tjockisarna en hel del inspiration... 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback