...guilty...

Okej, låt oss bara börja med att klargöra att gårdagen var en frossardag.. Jag tillåter mig själv sånna dagar ibland då jag kan tycka att det är viktigt att man får äta vad man vill.. Dock så har man ju ett uns (eller ganska mkt) ångest efteråt när man varit duktig så pass länge. Iallafall så fick jag gå från jobbet redan vid 17, det var bestämt att jag skulle träffa min underbara vän Jenny och vi skulle gå en runda på stan och sedan dra och käka nånting..

Vi träffades vid Espressohouse runt hörnet där även Daniel mötte upp oss innan han skulle jobba. Min plan var att bara ta en kaffe och snacka lite skit för att sedan gå på stan.. Jenny går in och ska handla (jag har redan köpt min islatte då) och kommer ut med världens största macka.. Jag kollar lite skeptiskt på henne och påminner henne om att vi faktiskt skulle gå och äta tillsammans varav jag får till svar "ja men jag är så hungrig. Det är inga problem, jag orkar äta mat också" haha... 
Vi går en runda på stan och jag hittar alldeles för mkt grejer.. Köpte svarta byxor (som visade sig vara alldeles för stora - vilket jag märkte försent då jag redan hunnit använda dom), en bikini i guldpaljetter, 2 assnygga linnen och en vår/sommarjacka. 

Vi beger oss mot Kungsträdgården där vi hamnar på Fridays.. Satt på uteserveringen och funderade på om man skulle vara nyttig eller inte.. Såklart gick inte det att hålla när man såg menyn.. Vi slog på stort och det blev en 3 rätters. Haha..

Jennys macka som hon handlade innan maten... HAHAHA!



Förrätten bestod av friterad mozzarella med tomatsalsa


Jag bestämde mig för att äta en Cajun Chicken Pasta



Medans Jenny åt Chicken Fingers (vilket helt ärligt inte såg alltför aptitligt ut)


Och självklart så delade vi på en Oreo Cookiebomb till efterrätt... :o


Ja man kan ju förstå att vi rullade fram efter detta.. Men det var så värt det. Oftast ses vi bara när vi ska ut och festa så det var kul att få göra någonting annat för en gångs skull.. :) 

Ska lägga upp lite bilder på kläderna jag handlade också.. Men det kommer i ett annat inlägg. 
Nu blir det back to basic när det kommer till maten. Till frukost kör vi havregrynsgröt med hallon. :)


MYS! Men helt ärligt var det lite kallt i skuggan.. :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback