...hej världen...

Jag har ännu inte lyckats få någon ordning på min sömn. Somnade vid 10 imorse och vaknade för en timma sedan typ. Jag som hade tänkt att jag skulle vara uppe vid 15 så jag kunde åka in och handla färg till lägenheten.. Men det sket sig med tanke på att dom hunnit stänga nu.. 
Kostmässigt var gårdagen bra - bortsett från att jag är konstant hungrig då-. Åt på jobbet vid 00 och de serverade lax med bulgur och någon röra.. Åt endast laxen och lite av röran och det var helt okej även om min kropp helst hade velat slänga i sig en stor hög av mat så lyckades jag hålla nere portionen. När jag kom hem hade jag ingen ro i kroppen till att sova så det blev till att kolla på en film och lite serier innan jag bestämde mig för att gå upp och göra frukost vid 8... Det blev en tafflig äggröra som inte smakade någonting och 2 falurågrut med makrill på. 

Jag var ju även tvungen att ställa mig på vågen och den visar -2kg så jag ska vara enormt nöjd antar jag med tanke på att jag inte rört på mig överhuvudtaget utan endast koncentrerat mig på vad jag äter.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta en matlåda med gårdagens käk eller om jag ska göra mig en mer frukostliknande måltid.. Vi får se vad det blir! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback