...lagom seg dag...

Vaknade ju vid 3 inatt och kunde inte somna om. Vi pratade ju om det där innan hur min dygnsrytm sett ut de senaste nätterna. Inte optimal om man säger så... Iallafall så skulle jag precis lägga mig ner och sova en stund vid 9tiden för att orka jobba en hel natt när telefonen ringer. Det är banken som jag pratade med igår.
Hon vill meddela att allting har gått bra och att det enda jag måste göra är att åka in till kontoret och skriva på papprena. Lättare sagt än gjort för ngn som bor 5 mil bort (enkel resa) och är astrött. Dessutom häver flickan ur sig att
- Ja just det, bara så du vet så har vi öppet till 15 idag och sedan är det ju halvdag imorgon och tors-fre är det stängt.

KILL ME!!! Det var ju ingen idé att gå och lägga sig för då hade jag inte tagit mig upp överhuvudtaget. Så det var bara att klä på sig och lägga på ett ansikte innan man begav sig mot stan. 
Iallafall så ordnar jag till alla papper och sedan inser jag ju även vilken kanonfin dag det är. Det måste ju bara firas med en islatte i solen på Espressohouse. Åker dit och sätter mig en stund innan jag återvänder hemåt för att sedan somna vid 15 och vakna vid 18. Hur som helst har jag ju faktiskt fått den sömn jag behöver för att klara natten så det ska nog gå bra. Däremot sprack mina planer om promenad då mitt huvud inte alls har hängt med på vad jag har gjort idag.. 
Innan jag åkte hem stannade jag på McDonalds! "woow så länge höll hennes bra kostplan" kanske ni tänker. Men jag var faktiskt sugen på att prova deras nya Wraps. Tog den med grillad kyckling och den visade sig vara kanongod! 350 kalorier för en stor måltid som du garanterat blir mätt på. Den dryper inte av fett och äckelheter utan är riktigt fräsch. 
Tiill middag blev det en laxgratäng med sparris, broccoli och en blandning på kvarg, citron, och purjolök.. Min mamma har kommit in på det här med smalmat och man är ju inte dummare än att man snyltar när det bjuds. 
Det serverades även en sallad på rödlök, sallad, äpple och räkor till. Riktigt gott och nyttigt för kroppen med alla hundra olika grönsaker som man fått i sig. 





Nu är det dags att göra sig iordning för en natt av jobb. Börjar 21.45 och har bestämt mig för att hålla mig borta ifrån alla godsaker som finns i kylarna inatt.
Får se om det kommer en uppdatering lite senare. 

Ciao sötnosar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback