...lycklig...

Det har varit en bra helg.. Lite väl fylld av alkohol och party kanske kan tänkas men ändå bra.. 
Fredagen började med att jag tog  mig en runda till skärholmen. Dock hittade jag inget av intresse så jag åkte tillbaka till södertälje och hem till Emma. Jag hade inte träffat henne på typ 3 veckor så det kändes som att vi var tvungna att göra något.. Och vad passar bättre i solen på balkongen än att hiva fram både rose, öl och minttu.. 
Efter det blev det såklart utgång. Jag blev lite för full men det var ändå kul. Inte top notch men ändå helt okej.. :) 
Kom hem till Emma vid 4-5 på morgonen och vaknade 9 och mådde oförtjänt bra. Hade lite huvudvärk men tog mig en alvedon så var man game sen.. 

Tanken var att jag skulle träffa Heidi vid 14 för att sätta oss i solen med picknick och grejer innan vi skulle vara hos Andreaz vid 20 för schlagerfest. Men när jag kommer hem säger min mammas man att vi kanske skulle ta och hämta min soffa som kommit. Och med tanke på att jag  verkligen behövde bärhjälpen så kunde jag inte säga nej. Sagt och gjort så hämtade vi det där schabraket. Helevte vad stor den var. Såklart gick den inte in genom dörrhålet heller så vi var tvungna att plocka isär ryggstöd och sits för att få in den. 
Men bra blev det iaf. Kommer bli kanon när allt är klart! ;) 

Var alltså hos Heidi vid 19 och det var bara till att göra sig iordning lite snabbt för att sedan åka hem till Andreaz. Vi blev väl totalt en 15 pers i hans lägenhet som hejade hem Loreen till en solklar seger.. Efter att allt var slut så packade alla ihop sina saker och åkte till Slussen. Vi skulle gått in på Kolingsborg men efter att ha sett kön (typ 150 meter) och VIP-kön (vi var uppskrivna på listan och även denna kö var typ 100 meter) så gick jag, Heidi och Jenny ner till båten istället.. 

Det var sjukt mkt folk och återigen blev det en hel del alkohol för min del.. Rätt var det är när klockan är runt 3 ringer min gamla flamma Staffan mig. Vi har inte träffats sen i september förra året och efter att ha pratat en stund så slutar det med att jag sitter i en taxi påväg hem till honom.. Otroligt mysig och härlig kille det där.

Vid 13 igår drar jag därifrån och hem till Heidi där jag hade alla mina grejer.. Efter en pizza och lite sömn åker jag hemåt och däckar i sängen vid 00. Inte så bra med tanke på att jag ska jobba natt inatt.. Så vaknade runt 8 och var pigg. Lyckades dock tvinga mig själv till sömn igen och klevupp vid 11.30.. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra. 

Kanske blir till att ringa mormor och åka in till henne för lite fika innan det är dags att jobba.. :) 
Bilder kommer när jag lyckats lokalisera kameran.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback