...otroligt mycket att göra...

Man skulle ju kunna tro att man har endel fritid när man inte börjar förrän 21.45 på kvällarna.. Men den fritiden blir nästintill obefintlig när man kliver upp typ 18-19 varje dag.. Av någon anledning kan jag inte sova när jag kommer hem på mornarna. Ligger vaken till 10-11 innan jag lyckas somna. Men men, det är sista natten inatt och sedan ska det fixas med lägenheten hela helgen.. 
Jag börjar se ett slut på eländet. Det som ska målas i de stora rummen är målat och nu ska bara tapeterna upp, vilket ska ordnas på söndag. :) 
Igår kunde jag som vanligt inte sova när jag kom hem från jobbet så jag tog med mamma upp till Jysk och Chilli för att visa en soffa och en säng som jag varit och kollat på. Det slutade med att jag kom hem 18000 kr fattigare.. :P 
Det känns iallafall bra att ha det viktigaste nu. Det som behövs köpas än är tv-bänk, soffbord, matsalsbord och köksbord. 

Kost och vikt går galant! Har gått ner 3 kg sedan jag fick för mig att börja dra ner på kolhydraterna. Eftersom mamma är på samma diet så snor jag mat från henne. På jobbet går det också bra, oftast brukar jag kunna falla i fällan att köpa godsaker från mat på jobbet-kylen vi har. Men har lyckats hålla mig ifrån den. Imorse när jag kom hem fick jag dock ett bakslag och åt en frukost som skulle kunna räcka till en hel armé typ. Så när jag vaknar 10h senare är jag fortfarande inte hungrig. Vilket innebär att jag inte orkar äta en till frukost. Så det fick bli en av de godaste chokladshakesen som finns. Denna är ganska dyr men ack så god. Det är från Xtravaganzas sortiment och kostar 33kr/burken.. Jag tycker väl att oftast så är chokladshakes inte så goda men denna är verkligen supergod. :) 

Nu blir det till att ladda för ytterligare en natt av jobb.. Ha det bra alla gullingar.. :)

Shake 



Mamma äter lax med räkröra och sallad. Allt enligt xtravaganzas kokbok (bortsett från vinet då ;)).. 320 kalorier och helt underbart gott.. :) 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback