...produktiv morgon...

Efter att ha varit vaken från 23 i lördagskväll till att ha målat och tapetserat lägenheten hela söndagen var jag lagom död när jag kom hem.. Däckade i sängen vid 17, vaknade vid 19 för lite middag och sedan sov jag vidare till 06 imorse.. 13h sömn med andra ord. ÄNTLIGEN! 
Har ju haft svårt att sova och nu kändes det som att jag tog igen precis all missad sömn.. Vaknade 06 utvilad och på världens bästa humör.. Gick upp och åt mig lite frukost, beståendes av havregrynsgröt med hallon och 2 falu rågrut med ost och gurka..
Efter det fick jag ytterligare en energikick och har nu tvättat all tvätt och städat rent. Och klockan är bara 8.30! :D 

Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på innan jobbet. Har lite olika alternativ faktiskt.. Antingen så åker jag in till sthlm, dricker lite kaffe i solen och går i lite olika butiker. Eller så åker jag upp till Skärholmen för att försöka hitta en bra tv-bänk som passar hemma. Eller så åker jag förbi pappa och börjar rota i alla flyttkartonger jag har där för att se vad jag behöver ha med mig till lägenheten.. Annars kan man ju alltid åka till lägenheten och kolla så allt ser bra ut och eventuellt måla lite till.
Jag ska iaf börja med att ta en lång välbehövd dusch och sedan får vi se vad jag hittar på.. ^^
Ha en underbar dag alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback