...sol sol sol...

Återigen lite halvtaskig uppdateringsfrekvens men i ärlighetens namn har jag annat för mig än att sitta framför datorn när det är sånt underbart väder.. Jag har till att börja med jobbat dagpass hela veckan. Det stämmer ni läste rätt. 12.30-19 alla dagar.. Detta innebär ju även att jag missat solen totalt vilket jag har varit lite halvbitter över. 

Men idag är jag ledig (och hela helgen för den delen) och jag har passat på att legat på altanen i 1.5h. Dock så blev det alldeles för varmt så jag var tvungen att ta mig en paus. Så nu sitter jag på framsidan av huset och äter lunch.. 

Planerna för resten av dagen är att kanske ta sig en sväng förbi min far och gå igenom lite kartonger och dylikt för att se vad som ska med till lägenheten och så.. Sedan kanske man skulle ta och ägna sig åt en liten shoppingtur. Dom har ju fått in så himla mkt fina saker så man blir ju alldeles galen.. :)
Nåja. Vi börjar med att avnjuta dendär lunchen i skuggan.. Så jävla underbart med varmt väder. Välkommen sommar! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback